3 mars '12 - Andra chansen!



Hej igen! Sitter hemma i tv-soffan i lägenheten. Kollar på Mellofinalen och Andra chansen. Nyss Sean Banan. Nu äre Youngblood. Låt oss säga att Fredrik och jag inte riktigt är överrens om vad som är bra musik i denna tävling. Jag vill se Top Cats och Timoteij i finalen, men dom möter varann snart :(
Det måste ju vara bidrag som faktiskt kan representera Sverige i Azerbadjan. Så iår ligger min röst på Danny! :) Jag har alltid varit svag för snygga killar som kan sjunga, och tydligen var Eurovision Europa det med förra året när Eric Saade kom trea. Bästa placeringen på mycket länge! Och jag tror att Danny har potential att lyckas lika bra =)

Annars har Fredrik & jag käkat lite nachotallrik. Så jekla gott! Sedan köpte vi med oss varsinn "Lördagsgodis"-påse som man alltid köpte när man var liten. Nostalgiskt och förbenat gott, I can tell! Annars blire och kika vidare på "Mellon".

Ha det gott!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0