3 mars '12



Hej på er! Har en sån himla glädjekänsla i kroppen. Och egentligen är det bara vädret som gör mig så glad! Fast bara och bara ska man väl inte säga. Man får inte ta vädergudarna för givet, dom kan hitta på en hel del har jag märkt. Idag sitter jag hemma hos mammi & pappi i det gula. Mamma är i Örebro och kollar på bowling, medan Fredrik & pappa mekar bil i garaget. Så jag sitter som ni märker här. Men tillbaka till vädret. Börjar ni också få vårkänslor? Jag tycker det spritter i kroppen var dag nästan. Åh, jag bara längtar tills det är dags att få börja använda vårjackan och alla snygg-skor som stått i garderobside hela vintern. Och sen lite senarekommer ju även sommaren, och det är ju nästan ännu bättre! Och inte nästan, de e faktiskt de. Jag älskar sommar, sol, värme, bad, grillning och allt som hör till. Och i år jobbar jag ju bara natt, så jag kommer ju kunna njuta av sommaren i år, vilket vi inte kan säga att jag fick göra förra sommaren. Då jobbade jag 9 veckor, och hade en veckas ledigt hemma i Sverige. Visst, jag ångrar inte att jag valde och lägga en av mina semesterveckor i Turkiet. Jag kommer aldrig ångra att jag reser, för det är de bästa som finns! :) Det ska jag göra tills jag dör. Eller iallafall så länge kroppen orkar hänga med. Men går det som min plan är, så blir jag typ 86 år och dör glad, för att jag har precis kommit hem från en resa ;-D. När jag blir pensionär ska jag bo billigt och resa 300 dagar om året. Och så ska jag skämma bort mina barnbarn också! Det har man barnbarn till ;-).

Annars är det väl inte mycket som händer i mitt liv, mer än att jag börjar förbereda mig för att börja jobba på måndag.
Jag är redan nervös, men det ska bli så roligt :) jag är så taggad och vill bara jobbajobbajobba - så jag kan resaresaresa!!

Nu ska jag spela lite The Sims! (Och detta är då orginalversionen, det enda lyxiga är att jag fuskkoden för cash ;-P)

See yah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0