30 mars '11 - TGIF!



Ja, fy tusan vad gott att det är fredag! Nyss tryckt i mig en halv Tre Kronor-pizza. Gottit I can tell! =) Nu sitter jag & finis och tittar på Postkodmiljonären. Han som tävlar nu är jätteduktig! Har 75000 kr och bara tagit en livlina. That's good, tycker jag :-).

Idag sov jag till klockan tolv. Var gött! Sedan vid ett gick jag hem till Lollo. Vi började med att åka ner till Sko-Hjalmar där Lollo skulle köpa en väska. Och jag blev så inspirerad att jag också ska köpa en. Har dock inte bestämt om de blir en rosa eller vit. Sedan for vi mot Kga där vi shoppade & fikade. Sedan åkte vi hem till mina föräldrar och gick igenom bildarkivet och såg massa nostalgiskt :-) Det var kul!

Nu ska jag fredagsmysa med min goding! ♥
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0