9 mars '12 - Helg!



Fredag, myskväll och äntligen helg! F*ck så naaaajs! Har aldrig längtat så mycket till helgen som jag gjort denna vecka. Har varit en hård vecka med massa nya människor, nya intryck och en stor omställning i livet - ansvaret som sjuksköterska på riktigt! Men jag trivs jättebra och idag fick jag en sån kick, för jag känner att det är så roligt.

Men det har varit en pärs att gå upp klockan 04.20 på morgonen! Jättejobbigt! Men nu äre en kväll och tre dagar kvar innan jag går på mitt nattvik. Ska bli gött och börja jobba natt. Börja vid nio, sluta sju, vara ledig var tredje vecka. Men har sagt att jag kan hoppa in och jobba om det behövs på dagar och kvällar också. Extracash isn't so bad ;)

 

I helgen ska inte mycket göras. Det enda jag vet är att vi ska kolla på Mellofinalen. Jag hejar på Danny & Ulrik Munther :) Men så länge inte Björn Ranelid eller Thorsten Flinck vinner är jag nöjd. De andra har bra chans i stora finalen, BR & TF är inte riktigt min typ av musik, och kanske inte passar så bra i tävlingen ;-P

 

Nej, nu ska jag nap-a! Hörs

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0