10 maj '12



Hej på er! Torsdag idag, regnigt och tråkigt. Vart är solen egentligen?
Annars idag har inte mycket hänt. Låg och drog mig i sängen till klockan 13.00. Var jätteskönt! Sedan har jag fixat med tvätt och ska fortsätta om en stund. Ska även lägga in ett diskussionsinlägg i diskussionen kring våra intervjuer i kursen Att utvecklas som vuxen. Har kommit på något och skriva iallafall, ska bara filura ut lite till=)


Imorgon är det fredag. Jag jobbar natten till lördag och även till söndag. Sedan är det semester. Gött! :-) Annars var Freddis och jag på Marieberg efter jag hade varit på avdelningsmöte. Köpte mig 4 par örhängen - dom hade rea på Gina Tricot samt en ny klocka på Guldfynd. Lite större urtavla med lite strass. Urfin (oj, så klitchigt, haha...).


Nej, nu ska jag äta kyckling som min kära hemmaman lagat :-D


See yah!

4 dagar kvar till Prag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0