13 maj '12 - Semester! :-)



Hej på er! Söndag och jag har varit ledig idag. Gick av imorse efter två knasiga nätter på jobbet. Men det har varit roligt. Har jobbat med K och Å, som jag aldrig gjort förrut och dom var jättebra och jobba med dom med. Men gillar mitt  och jobba i mitt nattgäng också=)

Annars så är det som titeln inflikar semester. Japp, imorgon far vi mot Tjeckien och dess huvudstad Prag. Klockan 9.15 går bussen mot Arlanda. Är framme där vid 12.15 typ. Måste byta i Västerås. Sedan lyfter vid 14.25 och landar 16.25, sen ska vi göra stan osäker i 4 dagar ;-) haha. Ska bli jättekul! Är taggad men faktiskt varken nervös eller har resfeber... än vill säga. You never know when you gonna get that!

Ja, annars är det bra. Har fått en massa extrapass i sommar på en annan avdelning. Ska bli jättekul, är verkligen taggad, för jag tkr det är roligt och jobba :-) Sedan längtar jag såklart till Halkidiki och Grekland som jag & Lollo ska åka till i augusti. Men innan det en härlig sommar i Sweden med massa jobb, grill, träning & fest!

Nu ska jag packa färdigt och kolla igenom alla biljetter så allt stämmer :-D

Sayonara!

Imorgon drar vi! Prag here we come! ♥



Kommentarer
Postat av: Elin

Have fun hörru! Ni kanske träffar på mor och bror min i Västerås imorgon när de flyger till London ;)

2012-05-13 @ 20:37:46
Postat av: Bea

Tack Elin!

Va trevligt. Ska hålla utkik efter dom :-)

2012-05-14 @ 07:52:09
URL: http://trize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0