26 aug '12 - Kick-Ass

Godkväll!
Sitter här och skriver lite samtidigt som jag & Fredrik kollar på Kick-Ass på 5:an. Rolig film, men hatar man reklamen nått fruktansvärt eller? :-O Bläääh.
 
Jaha, annars är läget trött, haha. Har haft en slitig helg i Jönköping ;-) Åkte dit i fredags. Har bott hos Anna & Emil. På fredagkväll var vi fyra och åt på Jungle Thai med Jorunn & Henke. Åt kyckling med chili & cashewnötter. Såååå jekla gott, men starkt! Drack god Singha-öl. Testa det om ni gillar öl, supergott :-) Sedan hamnade vi på O'learys där det blev drinkar & dans. Åt sedan på Kebabbaren innan vi tog bussen hem igen för att sova. Själv somnade jag sist. Tittade på nån amerikans version av Det Okända. Vågade inte kolla klart, haha. Familjens hus hade blivit bestt av en skuggdemon, spoooookey ;-P Somnade la runt 04.
 
Igår lördag började vi dan med att sova länge. Jag somnade som tur om! Vid lunchtid åkte vi fyra till A6-center för att äta lunch på Soya (något som jag & Fredrik alltid gjorde när han hälsade på mig i Jönet...). Sedan shoppades det på kläder & glasbanksateriallier ;-) Åkte sedan hem & slog på nån dålig skräckis som heter "It's alive", själv somnade jag efter halva filmen.... bra recension - not ;-P Frammåt kvällningen lagade vi tacos & gottades oss. Vid 19-20 tiden kom det lite folk = Henke & Tobbe, så vi förfestade lite innan vi hamnade på Sliver. Dans & drinkar idag med. TIPS TILL MIG SJÄLV & ALLA ANDRA - ska du använda 14 cm höga klackar, se till att skorna är ingådda!! 3 härliga vattenblåsor & deverse småsår hade jag när jag kom hem. Not fun! Somnade såklart sist denna natt med. Kollade på Mad Love & somnade sedan till Barnkanalen, då det var de enda som visade nått på natten? :-O
 
Idag hade vi mest degat framför tv:n. Åt resterna av tacosen till lunch. Så jäkla gott är det! Sedan for jag & Freddis tillbaka till Öret. Stannade o köpte dricka & godis i Skövde, och tog sedan mc-driven i Mariestad där vi delade på en låda med 20 st nuggets. Sååå gott! Stannade i degerfors en sväng o hälsade på pappa och så fick jag pussa & krama lite på min fina Elliott. Guud vad jag älskar den katten! :-) Sedan stannade vi i Karlskoga en stund också o hälsade på Fredriks pappa. Sen var de raka spåret hem till örebro. Somnade en stund, och nu har jag hållt på och packa och fixa det sista inför resan imorgon. Om 24 timmar är jag i Grekland. FTW! :-F
 
Nej, nu ska jag pussa på min goding & sen försöka få tag på Lollis för och snacka lite praktiskt =)
 
Godnatt & sov gott!
 
Imorgon drar vi. En vecka i Halkidiki - sol, bad & goa drinkar! ♥
 
ps. Kolla in http://beasresor.blogg.se/ o läs om Pragresan eller mitt planerade  äventyr till Milano över nyåret! ;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0