11 april '13 - Livet leker!

 
 
Hej på er!
Torsdag idag, ledig underbar torsdag. Tacka vet jag nattjobb som innebär långledighet. Och eftersom vi är långlediga 9 dagar var tredje vecka kan man ju hoppa in och jobba extra, och tjäna lite cash också! Cash is king! ;-) Och därför kommer vi till att detta är första riktiga långledigheten jag har i år. Men har dock planerat en hel del annat denna ledighet, men det är kul.
 
Satt och funderade igår. Jag har en hel del roligt framför mig nu faktiskt. Och jag kände mig så glad över det. - --- Första grejen som händer är redan på lördag, då ska jag och Fredrik till en av mina närmsta vänner L och hennes sambo E i Fjugesta. Ska bli kul och se hur dom bor, och få komma dit och äta god mat och dricka vin är ju ett plus! :)
- Sedan helgen efter det ska lilla E komma och vara hos oss. Är alltid lika trevligt. För dom som inte vet är jag & Freddis kontaktfamilj åt en kille med down syndrom, som bor hos oss en helg i månaden. Är väldigt roligt och väldigt givande. Vi har alltid kul tillsammans. Detta har vi varit i snart ett år. Tiden går så fort :)
- Om två helger ska jag o Fredrik (mycket jag och Fredrik, men så äre.... heheh), åka först till Jönköping och hälsa på våra kompisar A och E. Var nästan ett år sedan vi träffades. Ska bli skoj! På lördagen ska vi alla fyra på våra gemensamma vänners J & H:s bröllop. Ska bli så skoj! Blev jätteglad över att bli bjuden på deras bröllop. Och ska även bli kul att träffa dom, vi inte träffat dom heller sen förra året när vi var nere i Jönet. Har köpt ny klänning, nya skor och ny väska för detta event. Även en kavaj som jag köpt för längesen men aldrig använt kommer ha sin premiär där. Kan lägga ut bilder sen! :)
- Om tre helger (har mkt roligt planerat som sagt!), är det faktiskt dags för mig, mamma, Anna och Annelie att åka till Nice på Franska Rivieran, för 6 dagars sol, bad, god mat, vin och sightseen! Ska bli så härligt. Längtar så galet så jag blir tokig! :)
- Sedan har jag självklart Tokyoresan 23-30 juni och se fram emot. Är ganska mycket skräckblandad förtjusning när jag tänker på att jag ska flyga halva jorden runt, till världens mest folkrikaste huvudstad med ALLT att erbjuda. Läs gärna på http://beasresor.blogg.se/
- Och det finns även mer saker att se fram emot, men det är det lite hysch hysch om ;D
 
See you around!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0