14 april '13 - Life is about to change!

 
Idag är det en glad trizanlizan som sitter här och skriver. Vad det handlar om är hemligt än så länge, men mitt liv är på sätt och vis påväg att förändras - och bara till det bättre! Är superglad for what's gonna happen!
 
Annars äre söndag, min käre sambo sover som en liten bebis i sovrummet, medan jag ockuperar soffan själv och tittar på Criminal Minds och dricker cola. Gottit värre, hoppas bara jag kan sova sen! ;) Btw, hur sjukt snygg är inte Shemar Moore (Derek Morgan i CM), soooooo hot!
 
Helgen har varit bra. I fredags var jag & Cattis och tränade, sedan hade Freddis och jag tacomys hemma och tittade på film och så. Igår åkte vi till L & E i Fjugesta, då vi var bjudna på middag med övernattning hos dom. Trevligt värre! Kvällen bjöd på jättegod fläskfilégryta+pommes, massa godis, film, yatzy-spel och tjöt också. Tack för det! Vi ska bjuda tillbaka nån gång ;)
Idag har vi varit i Degerfors en sväng. Fick träffa min efterlängtade bebis --->
Åh, vad jag har saknat honom. Min älskade älskade älskade goding! Bästa som finns (delad plats med Freddan såklart!). Fick ju även träffa mamma & pappa då. Var gött och va hemma lite. Allt känns så lätt när man är hemma, då känner man inte samma stress över vardagen :) hehe.
 
Nej, nu snart dags och sova! Ha det gott!
 
Tjingeling!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0