16 april '13 - Äntligen varmt!

 
 
Äntligen börjar vårvärmen smyga sig fram även här i Örebro. Solen har till och med varit framme vid flera tillfällen. Härligt härligt! Längtar riktigt mycket till sommaren nu. Den får gärna komma snart Emoji Semestern också för den delen. Är dock bara 7 veckor och 6 dagar kvar tills jag är ledig i 5 veckors tid. F*ck så gött det ska bli! Fast jag ska ju ha lite småsemester till och från nu i vår också. Nästa vecka, skulle jag egentligen jobba mån, tis,  och helgen, men har tagit semester helgen + ett extra pass på onsdagen, så det blir mån, tis och ons istället och sedan ledigt en långhelg. Goit värre! Emoji
 
Nej, annars är det 18 dagar kvar till Nice. Ska bli gött och komma till solen, värmen och utlandet! Visar 15-20 grader denna vecka och nästa. De dagar det var 15-16 grader vare regn, och det hoppas jag vi slipperEmoji
Sol, vind och vatten (från hav & pool) vill jag ha! Emoji
 
Vad händer annars då? Jo, idag ska jag och träna med Cattis på F&S - jympa medel as usual, hej & hå, kämpa på! Och ikväll ska jag göra första jobbnatten på 8 dagar.
 
Nej, nu ska jag fixa med lite annat! See you around!
 
18 dagar kvar till Franska Rivieran! Emoji
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0