9 april '13

 
Sitter i soffan och försöker göra mig trött. Är inte helt enkelt kan jag lova. Är långledig nu ända till nästa tisdag, vill ju då inte sova bort denna utan göra så mycket som möjligt på denna då :)
 
Idag sov jag en stund, för jag har inte sovit den gågna natten heller. Fy bubblan! Sedan var jag och min kollega S till Stora Mellösa och lämnade kläder som skulle skickas till Lettland. Sedan blev det en fika med S och hennes son J på Märtas káfé. Åt nån god fudgekaka och drack Trocadero. Såååå gott! Avslutade min effektiva eftermiddag med att köra ett medeljympapass med C på Friskis & Svettis. Hej och hå vad jobbigt et var idag. Och svettig blev jag ;) haha.
 
Nej, dags och försöka sova igen!
 
LOVE!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0