10 mars '13 - HIMYM

 
Godkväll!
Sitter och tittar på How I Met Your Mother. Går nya avsnitt på sexan. Kul och se nytt faktiskt, går ju mest repriser annars. Är även inne på min andra blåbärsmuffins. Mina föräldrar kom in till Örebro och överraskade oss i eftermiddags. Med sig hade dom smörgåstårta, kladdkaka & nämnda blåbärsmuffins. Jättegott, men tocken kaloribomb! Åt bara lite kladdkaka då vid fikat, och nu ikväll blev det (snart) två muffins till kvällsmat. Var så längesen jag käkade det! Vi äter ju en väldigt kolhydratfattig kost hemma hos oss just nu, och det är väl egentligen inte så fel. Är ju alltid kul när vågen visat nästan -5 kg. Så jag kanske inte behöver gömma mig i vassen i sommar ;)
Annat plus är att jag & Cattis ska iväg och köra ett gympa medel-pass på Friskis imorgon, så jag äter muffinsarna med halvgott samvete :)
 
Annars idag hade vi ju tänkt och försöka tömma lägenheten i Brickis, men då kom ju mamma & pappa. Så dom var här några timmar och vi tjötade och sådär som vanligt. Trevligt med lite besök! Sedan har jag läst i min spännande bok "Kung Liljekonvalje av dungen" av Maria Lang. Osså har jag kikat runt lite efter en bröllopsoutfit. Våra kompisar J (som btw är en gammal studiekompis) och hennes fästman H ska gifta sig i april. Känns jättekul att vi är bjudna! Är vår första inbjudan som par! Fick dock några veckor senare en inbjudan till mitt kusinbarn C:s dop den fjärde maj. Dock kan jag inte delta eftersom jag, mamma, Anna & Annelie åker till Nice då. Så Freddis & pappa ska nog gå dit. Hade annars gärna varit där, älskar att gå på dop & bröllop o så :)
 
Nej, nu ska jag götta ner mig i soffan! Ha en god kväll!
 
Puss & Kram.
 
ps. Kan inte Sears öppna butiker i Sverige med? De har sjukt snygga kläder & skor!
ps 2. Kolla gärna in min resblogg oxå för o läsa om mina resor & kanske få lite inspiration, vad vet jag? :) http://beasresor.blogg.se/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0